Subject: LC3966 Järve tn 4 kinnistu elektriliitumine. Vetiku küla, Vinni vald, Lääne-Viru maakond
From: "Rebane, Raido" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 26 Jun 2025 16:14:12 +0300

Lp Transpordiameti esindaja

Leonhard Weiss OÜ projekteerib Elektrilevi OÜ tellimusel Järve tn 4
kinnistu elektriliitumise projekti. Vetiku külas, Vinni vallas, Lääne-Viru
maakonnas.

Selle raames paigaldatakse uus jaotuskilp Põllu kinnistule ning uus
maakaabel alates uuest jaotuskilbist kuni uue liitumiskilbini Järve tn 4
kinnistul.

Saadan Teile projekti kooskõlastamiseks.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

Elektriteenuste division

Raido Rebane

Lõuna piirkond

Projekteerija

+ 372  5699 8445

 <javascript:void(0);> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> www.leonhard-weiss.ee/

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.